zondag 20 januari 2013

Mooi

Terwijl het nog steeds ijzig koud is, verlangt mijn hele wezen,naar het voorjaar.
Licht, zon, ontluikende bloemen.De winter heeft lang genoeg geduurd!.Maar we hebben het niet voor het uitkiezen,dus maar weer aan de frutsel gegaan.
In mijn vorige post schreef ik al:weinig inspiratie. En dat is nog zo. Heb me afgelopen week maar bezig gehouden,met genealogie,om de hersenen te "slijpen"
Maar toch....gisteren kreeg ik ineens weer de kriebels, om met kantjes te werken, dus ik ben weer begonnen.Het is nog niet af, maar dat is niet erg. Straks komt mijn kleinzoon op bezoek en dat is toch eigenlijk het allermooiste,daarvoor hoef je geen inspiratie te zoeken, dat is er gewoon.
Ik wens al mijn lieve volgers nog een fijne zondag toe.

Een mooie ,zachte theedoek, uit lang vervlogen tijden,met monogram
Een lief ,zinken kistje, van de kringloop
 Ik ben dol op oude sleutels en zijn ze niet oud,dan maak ik ze toch oud?
Sarina



I can't wait for spring to arrive. I've had enough of winter. I want to see the sun, the flowers.I wan't to hear singing birds. But ,ala, I have to wait. In the meantime, it's bitter cold here.
I have little inspiration, at the moment, so I picked up Geneology again.
But.........yesterday ,all of a sudden, I wanted to create something with lace, so slowly, it's coming back (I think)
This afternoon, my son and little grandson will pay us a visit. I can't hardly wait. Dad and Granddad will watch the football.
Grandma doesn't like football, so the little boy is the centre of my attention, this afternoon. I LOVE it.

Have a nice sunday, my beloved followers.

Sarina

8 opmerkingen:

  1. Mooi Sarina! Ik wens jou ook een hele fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sarina- your hanger is fantastic! Wish you a wonderful afternoonm with the grandson
    Hugs
    Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er mooi uit zeg!
    jij ook een hele fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's sarina en de hanger vind ik ook heel mooi
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar hoor Sarina, ik heb er ook last van. Zodra de zon gaat schijnen heb je meteen zin om dingen aan te pakken. Maar ook kleine dingen maken het leuk, zoals die oude theedoek. Echt leuk! Je hebt een gezellig huis.
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die theedoek is prachtig, Sarina! Ook je 'sleutelhanger' is kei leuk!
    Veel inspiratie gewenst!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Sarina,
    I hope you enjoyed the time with your grandson-like I did with Mathilde!
    The towel is so beautiful with the red embroidery, and your key collage holder so beautiful,dear.
    Oh coughing all the dAY!!!!
    xo,Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You are such a lovely grandma, my dear Sarina!!! I believe you have a great fun day with your grandson. All the creations are fabulous!! Great Job, love you more!!!

    BeantwoordenVerwijderen